lørdag den 18. februar 2012

Ny uge, nye planer og lidt om det der var.

Maden torsdag stod på medister - jeg er ikke pjattet med medister, men det er min mand, så indimellem så får vi det. Jeg havde dog, da jeg lavede madplanen glemt, at datteren og jeg havde planer, så vi fik ikke medisteren alligevel. Jeg var ikke vildt populær :-)

Fredag lavede vi den hemmelige middag, og den første del var rigtig god! Den skal jeg nok fortælle om, når MAD! udkommer den 16. april. Ret nr. 2 var ikke os, men hvis vi ændrer på opskriften, så tror jeg det vil være lækkert.

Den kommende uge står på:
  • Søndag:  Jeg må bøje mig og lave medister. Det bliver med kartofler og grønt
  • Mandag: Vi skal have citronkylling med kartofler og tomatsalat, fra det nye nummer af MAD!
  • Tirsdag:  Vi skal have nem mad, så det bliver pizza på pitabrød
  • Onsdag:  Skal vi prøve bagt pasta med bechemelsauce og broccoli og bacon - ellers er det jo uden kød! Retten her er lige ledes fra det nye nummer af MAD!
  • Torsdag: bliver suppedag, så vi skal have Porresuppe med gulerodsmuffins. Suppen kan laves indbagt, men jeg gider ikke bøvle med butterdejen denne gang.
  • Fredag: Bliver en rigtig herremiddag, Gule ærter. Jeg skal have noget andet! Jeg elsker at lave gule ærter, men jeg kan ikke spise det. Suppen er herlig! lige indtil ærterne kommer i.
  • Lørdag: bliver ugens fiskedag, og eftersom datteren bad om ris, så bliver det sesamstegt laks med grønsagsris.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar