fredag den 13. august 2010

Velkommen til Bundgaard Bæk

Hej

Jeg er Mette, og ny blogger. Jeg vil starte med en kort præsentation, så ar vi sat mig på plads!

Jeg er 30, født i Odense, og bosiddende i Odense V. Jeg er uddannet historiker, og skal snart giftes, ja ja jeg skal. Vi, manden og jeg har en datter på 4 og en hund på 2. Vi bor i et gammelt hus vi løbende laver om. Siden vi har købt det, er alt fra ydervægge til badeværelse ombygget.

Næste projekt er at flytte en enkelt væg en enkelt meter - og dermed skal vi flytte køkkenet en meter. Eller altså vi er nu så meget sagt, jeg skal lede og fordele og manden, han skal arbejde!

Mine interesser, som vil fylde denne blog er strik, madlavning, min familie, lidt musik og min hverdag - jeg er arbejdssøgende, så mange frustrationer vil nok blive luftet her.

Men altså hej.

5 kommentarer:

  1. Jubiiiiii!!!! Hej og velkommen til Blogland. Her er dejligt!!! :-)

    SvarSlet
  2. taaak! Din bliver jo også læst og er blandt mine favoritter. Endeligt springer jeg ud :-)

    SvarSlet
  3. Fedt! Og en virtuel krammer er på sin plads!

    SvarSlet
  4. Og Julia har ret mht. Ravelry, men det ved du jo godt. ;-)

    SvarSlet
  5. Ja ja, du plejer jo at lokke for det. Skal nok!

    SvarSlet