torsdag den 26. august 2010

Uh så er det jo snart!

Jeg skal giftes, har jeg nævnt det?

Nå, men det skal jeg! dagen efter i morgen, som så er en lørdag. Vi har bestilt nogen sol, og ca. 20 grader, det ser ud til at holde stik. Helst ikke 30 grader her, da jeg så dør af varme i min fine kjole. Alt er på plads efterhånden, der mangler lige at bliv øvet brudevals en gang eller to mere, men så er det det. Desuden mangler jeg at få ordnet mine tånegle, som skal have knaldrød neglelak på! Det er jo kærlighed, så selvfølgelig, ikke?!

Men ellers er vi klar, og regner med gæster i morgen, gæster lørdag og brunch søndag - DET er et ordenligt bryllup! I morgen gælder det æresporten. Vi er jo fynbo'er, så det er æresport på fyn'sk maaanér og dermed æresport ved brylluppet og med spisning bagefter! Vi har købt os fattige i pølser og brød, og skal ud efter flere i morgen, bare for at være på den sikre side! for der kan jo komme alt mellem 10 og 60 mennesker i morgen, jamen dog!

Men ellers er vi klar, jeg har fået ordnet negle på hænderne, og de er noget så fine!

De er fine ikke? Sådan noglet gele der er puttet på mine egne negle, og med blomster på et par af dem. Jeg håber bare at disse blomster passer i farven, til dem manden har fået i brudebuketten

3 kommentarer: