lørdag den 14. august 2010

I've joined the dark side

mmmmahahahaha

Eller, det er Raverly vi taler om, så det er blot en side med strikkerier og snak om strikkeopskrifter og strik og hækling og jamen altså! Så fint!

Jeg ELSKER at strikke, sådan virkeligt. det er hyggeligt, som regel afslappende (dog ikke når man skal rive et halvt projekt op, fordi man har glemt noget, så er det iiiiihhh) og noget man kan sidde med, mens fjernsynet kører med en film eller en serie, eller nyheder eller - ja. man kan altid strikke!

Jeg er lige nu igang med en vest til Viktoria, den bliver rød og lyserød, og god over en bluse til vinter. Bagefter skal jeg igang med veste til mig selv, en i rød og et par som nok bliver grå eller sorte, eller røde, eller lilla. Uh den ene skal være lilla! Jeg elsker lilla og rød, især sammen! og sammen med sort og hvid og grå.

Mine opskrifter finder jeg oftest på http://www.drops.dk/ og køber så garnet ved siden af, med mindre det er et større projekt, hvor jeg synes jeg gerne vil have opskriften liggende. Det gælder blandt andet for en kjole jeg har lavet.

Der skal forresten nok komme billeder af det hele!

4 kommentarer:

  1. Kaithia, alt alt var jo nærmest optaget

    SvarSlet
  2. Trolde her. ;-) ...and welcome to the dark side..... muhahahaha :devil:

    SvarSlet
  3. aaah Trolde - Så er du jo nem at finde!

    SvarSlet