søndag den 22. august 2010

FÆRDIG! altså næsten!

Sådan. På en lille uge og med en fantastisk polterabend, hele lørdagen så vi har været kvæstede i dag, sådan ind i mellem, ja så er vi næsten færdige med at lave køkkenet om! Al madplan blev tilside sat af regnvejr og dovenskab. Ingen af os magtede at tænde grillen kl. 18 - efter at have knoklet hele dagen, så i sidste uge stod i rugbrødets tegn!

Sådan så det ud mandag morgen:
                                                                      Sådan så det ud i dag, søndag aften.  


Forskellen er til at få øje på ikke! Køkkenet er flyttet lidt over en meter, så det er blevet en meter kortere. Kogepladen er flytten hen hvor ovnen stod før, og vi har fået ekstra skuffesektioner - en på 40 cm med 3 skuffer og så ovnskabet med 2 skuffer. Så jeg har SÅ meget plads til mine ting, og jeg elsker det!

Polterabend var en forrygende oplevelse, og jeg er yderst taknemlig overfor de piger, som tog sig tid til at få det hele til at falde i hak, og endda fandt på ting der var lige i min ånd! Brunch med pandekager og frugt - Besøg på møntnergården i Odense, spise på en skøn cafe, besøg på blomsterfestivalen i Odense centrum og bowling om aftenen. Perfekt for mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar