fredag den 13. august 2010

Jeg skal GIFTES!!

Ja ja, en ny nyhed er det jo ikke, eftersom brylluppet skal stå allerede 28. august, og planlægningen har været igang siden jaaa 16. november 2009 tror jeg det var. Nu er der jo så kun 14 dage til! Tiden går altså stærkt!

Alt er planlagt og tilrettelagt. Vi bliver 51 gæster, 53 med os selv. Vi skal vies i den smukke landsbykirke i Fraugde kirke, som kan ses her:
http://da.wikipedia.org/wiki/Fil:Fraugde_Kirke_fra_syd.jpg

Festen skal holdes på Sortebro Kro, som laver helt fantastisk mad og har smukke smukke omgivelser. det ligger ved den Fynske Landsby i Odense, som er en samling af bevaringsværdige huse og gårde fra fyn!

Kagen skal vi have fra http://www.kageriget.dk/ og hun laver fantastiske kager! Det meger jeg virkeligt, og jeg kan faktisk ikke lide kager!

Kjolen er hentet, og noget så smuk, selvom der mangler en lille ting til den, jeg håber butikken finder den! mandens tøj er klaret, jeg har ikke set det, så det bliver en skøn overraskelse på dagen! Viktoria, vores datters tøj skulle også være i orden. Ja jeg ved det ikke, for det står svigermor for - og jep - det tør jeg godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar