torsdag den 2. september 2010

Sommetider ER man bare den heldige kartoffel!

og denne gang var det mig! Onsdag morgen var jeg til jobsamtale, og ved middagstid blev jeg ringet op, at jobbet var mit, hvis jeg ville have det! Det ville jeg selvfølgelig! Der er så mange erfaringsmuligheder i dette job, og selve jobbeskrivelsen var super spændende, jeg vil nyde at være der!

Ellers har vi brugt dagene på at bytte gaver og få de nye på plads! Det har været et par skønne dage! Manden og barnet tog med til jobsamatalen, og var udenfor imens og bagefter tog vi en tur til vandet og forsøgte at fange krabber - men vi fik mest tang og vand i gummistøvlerne. Men hyggen ved det hele, var hele turen værd!

min datter som er 4, er begyndt til dans, så iført tylskørt, T-shirt, leggins og gymnastiksko - alt i lyserødt - drog vi til dans med FMudstyret denne gang. Og sikken en forskel fra sidst! Hun var meget mere med, og hun bad selvom, at vi husker den til næste gang.

Onsdag var nu en ret god dag!

2 kommentarer:

  1. Tillykke med jobbet, Mette! Sejt gået!

    SvarSlet
  2. Tusind tak! Jeg glæder mig også meget til at starte. Det er løntilskud, så pengene flyder ikke fra det, men det er erfaring, og det er det hele værd, når man er nyudlært!

    SvarSlet