torsdag den 23. september 2010

Sådan et arbejde

Det tager jo vildt meget af ens tid! Pyyyh nogle ting skal koordineres for at jeg når det hele. Idag var det afhentning af mad til hunden, hente barn og aflevere bil til manden, som skulle klares på en og samme tid! Men vi nåede det, og fik også leget sammen hunden, Viktoria og jeg, og lavet aftensmad + gemt til fryser til en danse onsdag.

Men nu er der tid til afslapning, jeg overvejer at en del af denne aften skal bruges på at strikke. Jeg har strikket til fjernsyns kigning de sidste par dage, og er nået et godt stykke på min vest, men Viktorias kjole den har lidt under den manglende tid. Men jeg glæder mig meget til at have tid til den flotte kjole. Måske søndag aften?

Nyt-arbejdstrætheden værker ikke så meget i denne uge, og jeg har fået trænet onsdag - jeg elsker min lille midt i ugen træningstid, også selvom det blot er 30 min på en maskine og bagefter udstrækningsøvelser som jeg gør meget af, på grund af min ryg og læn, som ellers klager sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar