fredag den 1. juli 2011

Weekend planer

Måske skulle overskriften have være projektstyring, for det er hovedtemaet for min weekend, og jeg regner med, at jeg mandag kan lave en opfølgning på den kommende liste. Jeg har en del projekter som nemlig ikke er færdige, og som ville være rare at få ud af hovedet.

Nogle af dem er småting, andre er mere omfattende og enkelte er nogle jeg slet ikke burde og som jeg måske ikke når.

  • Sy knapper i alt det færdigstrikkede babytøj
  • Blive færdig med den sidste strikvest for denne omgang
  • Blive færdig med Nessie
  • Komme igang med at vaske str. 50 og 56 i børnetøj
  • Rydde op på det kommende børneværelse, så det er nemmere at gøre færdigt.
  • Rydde op på skrivebordet og i dets skuffer
  • Flytte skrivebordet
  • Flytte en sofa
  • støvsuge og vaske gulv.
Og så håber jeg bare at manden ikke ser listen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar