mandag den 4. juli 2011

Projektstyring.

Ja ja, jeg nåede noget af det, resten må vente - sådan er det vist med projekter.

  • Sy knapper i alt det færdigstrikkede babytøj jep!


  • Blive færdig med den sidste strikvest for denne omgang neeej ikke lige nu

  • Blive færdig med Nessie jaaa og den er SÅ fin!


  • Komme igang med at vaske str. 50 og 56 i børnetøj Den havde jeg helt glemt, ups

  • Rydde op på det kommende børneværelse, så det er nemmere at gøre færdigt. Jeg fik da ryddet op derinde, om ham manden så synes det er nemmere at komme til, det er vist en anden sag.

  • Rydde op på skrivebordet og i dets skuffer Ja! og sikke meget plads der blev i skufferne af det!

  • Flytte skrivebordet

  • Flytte en sofa

  • støvsuge og vaske gulv

  • Ja, det sidste blev ikke til noget. Jeg var ikke sikker på, at jeg kunne flytte skrivebordet alene, og om det kunne komme omkring det hjørne det skulle, uden at jeg fik hjælp. Sofaen skal stå hvor skrivebordet står nu, så ingen af delene blev til noget.

    Det sidste punkt taler vi slet ikke om!

    Ingen kommentarer:

    Send en kommentar