mandag den 4. juli 2011

Min Nessie!

Jeg fik min kæmpe Nessie færdig! Den er simpelthen SÅ fin!

Nessie foldet ud i al sin pragt.
Men når den er så stor (350 masker til start på pind 3½) så kunne den efter min mening godt have klaret en omgang mere med vendemasker.
Nessie i en samlet bunke.
Jeg er vild med, at den bugter sig sådan som den gør! Både i de to ender og fordi der er taget ud mellem hver anden maske midt i. Det giver den en fylde som jeg synes er med til at gøre den let! Den er fantastisk!

Jeg har strikket min Nessie i Lilla Gelisk tynd uld og bomuld. som samtidig er en optrevling af an kjole til Viktoria. Kjole blev færdig og meget smuk, og lå så i skuffen, til hun ikke kunne passe den mere. Jeg tror ikke hun var så vild med den, for den er kun prøvet på. Så jeg tænkte, at sådan en fin omgang garn (og til omkring 300 kr.) skulle altså ikke gå til spilde. Jeg har brugt ca. 1½ garnnøgle på Nessie og har planer med det sidste garn. ssssshhhhh

2 kommentarer:

  1. Greetings from Finland. This, through a blog is a great get to know other countries and their people, nature and culture. Come take a look Teuvo images and blog to tell all your friends that your country flag will stand up to my collection of flag higher. Sincerely, Teuvo Vehkalahti Finland

    SvarSlet
  2. Greetings Teuvo, I'll have a look at your blog!

    SvarSlet